U mottu Paralimpicu di "Curaghju, Determinazione, Ispirazione, Ugualità" risona profondamente cù ogni para-atleti, ispirendu elli è u mondu cun un missaghju putente di resistenza è eccellenza. Ines Lopez, u capu di u Prugramma Elite Paralimpicu Svedese, hà rimarcatu: "L'impulsu per i para-atleti hè u listessu cum'è per l'atleti senza disabilità: un amore per u sport, a ricerca di a vittoria, l'eccellenza è u record. Malgradu i difetti fisichi o intellettuale, questi atleti si impegnanu in sporti simili à i so omologhi senza disabili, utilizendu equipaghji specializati è aderiscenu à e regule di cumpetizione adattate pensate per livellà u campu di ghjocu.
Dietro i sceni di i Ghjochi Paralimpichi, l'innuvazioni tecnologiche cum'ècuscinetti a sferain corsa, e sedie a rotelle rivoluzionanu a manera di cumpetizione di l'atleti. Questi cumpunenti meccanichi apparentemente simplici sò, in fattu, meraviglie tecnologiche sofisticate chì aumentanu significativamente a velocità è u cuntrollu di e sedie à rotelle, chì permettenu à l'atleti di ottene livelli di rendiment senza precedente. Minimizendu l'attrito trà l'asse di a rota è u quadru, i cuscinetti à sfera migliurà l'efficienza è a velocità di scorrimentu, chì permettenu à l'atleti di accelerà più rapidamente è copre distanze più longu cù menu sforzu fisicu.
Per risponde à e esigenze uniche di i sport paralimpichi, i cuscinetti à sfera anu subitu una vasta innovazione è raffinatezza. Utilizendu materiali ligeri è d'alta resistenza, cum'è a ceramica o leghe speciali, questi cuscinetti ùn solu riducenu u pesu generale di a sedia à rotelle, ma ancu aumentanu a reattività è a manuvrabilità. I disinni sigillati assicuranu a durabilità è l'affidabilità in diverse cundizioni, dendu à l'atleti una sperienza senza preoccupazioni.
Dapoi u 2015, SKF hè un fieru sponsor di u Cumitatu Paralimpicu Svedese è di a Federazione Sportiva Paralimpica Svedese, chì offre supportu finanziariu è tecnicu. Sta cullaburazione ùn hà micca solu facilitatu a crescita di parasporti in Svezia, ma hà ancu cuntribuitu à u sviluppu di l'equipaggiu chì aumenta u rendiment di l'atleti. Per esempiu, in u 2015, a sedia a rotula di a para-atleta Gunilla Wahlgren era dotata di cuscinetti à sfere in ceramica hibrida appositamente cuncepiti da SKF, cù sfere di ceramica è una gabbia di nylon. Questi cuscinetti, cù u so attritu ridutta cumparatu cù i cuscinetti in acciaio, anu fattu una diferenza significativa in u vantaghju cumpetitivu di l'atleti.
Sicondu Lopez, "A cullaburazione cù SKF hè di grande impurtanza per noi. Grazie à u sustegnu di SKF, u nostru equipamentu hà migliuratu in a qualità di materiale, è i nostri atleti anu sperimentatu un impulso di prestazione ". Ancu differenze minuti in u tempu ponu fà tutta a diferenza in i risultati di e competizioni d'elite.
L'applicazione di cuscinetti à sfera in sedie a rotelle da corsa ùn hè micca solu una fusione di tecnulugia è biomeccanica; hè una incarnazione prufonda di u spiritu Paralympic. Dimostra cumu a tecnulugia pò abilità l'atleti per superà e barriere fisiche è liberà u so pienu potenziale. Ogni atleta hà l'uppurtunità di dimustrà u so curaggiu, a determinazione è e so cumpetenze nantu à u palcuscenicu glubale, dimustrendu chì cù l'assistenza tecnologica, l'omu pò trascende e limitazioni fisiche è aspira à rializazioni più altu, più veloce è più forte in u sport.
Cuscinetti TPPartenariatu cusì:
Tempu di Postu: Settembre-13-2024