TP, un fornitore leader di innovazionecuscinetti di l'automobileèsuluzioni, hè entusiasmu d'annunzià a so participazione à Automechanika Tashkent 2024 tenuta da u 23 à u 25 d'ottobre. Cum'è l'ultima aghjunta à a prestigiosa serie globale di mostre Automechanika, questa mostra promette di esse un cambiante di ghjocu per u mercatu di l'automobilistica di a regione.
Cù una zona di mostra prevista chì supera i 18 000 metri quadrati, Automechanika Tashkent mette in luce i mercati potenziali emergenti di l'Asia Centrale, riunendu pruduttori, distributori, fornitori di servizii è rapprisentanti di l'industria di u settore di riparazione. Cù u mercatu aftermarket di l'automobile chì serve cum'è un pilastru vitale di u settore di a fabricazione di l'Uzbekistan, a mostra riempia una lacuna cruciale offrendu una piattaforma dedicata per u cummerciu è u cummerciu in questa industria dinamica.
Cum'è un fieru participante, TP ricunnosce l'immensu putenziale di sta piattaforma, Automechanika Tashkent anticipa l'accoglienza di più di 15,000 visitatori, creendu una atmosfera vivace di networking, apprendimentu è opportunità di cummerciale. TP hè ansiosu di presentà i so prudutti innovatori è soluzioni adattati per risponde à i bisogni in evoluzione di a regione.
In più, a Futuroad Expo Tashkent, dedicata à i veiculi commerciali, amplificherà ancu l'appellu di l'avvenimentu. Sta piattaforma attrae i pruduttori, i rivenditori è i fornitori di servizii di camioni, autobus, veiculi speciali, equipaghji di custruzzione è parti, equipaghji è servizii cunnessi da Uzbekistan, Asia Centrale è oltre. Participendu, TP accede à una vasta reta di prufessiunali in u settore di i veiculi cummerciale, favurendu novi cunnessione è esplorendu partenarii potenziali.
"Semu entusiasti di esse una parte di Automechanika Tashkent 2024, induve pudemu cunnetta cù prufessiunali simili è dimustrà a nostra capacità di furnisce soluzioni di prima qualità per uaftermarket di l'automobile", hà dettu Du Wei, CEO di TP. "Questa mostra hè una prova di l'impurtanza crescente di l'industria di l'automobile in Uzbekistan è in l'Asia Centrale, è simu entusiasti di cuntribuisce à a so crescita cuntinua è successu".
Ùn mancate micca a vostra chance di cunnetta cùTP, Invitemu tutti i stakeholder di l'industria, cumpresi i rivenditori, i distributori è i fornitori di servizii, per visità u nostru stand è sperimentà in prima persona l'eccellenza chì ci distingue.Unisciti à noiin Tashkent per forgiare relazioni duraturi, è guidà inseme l'aftermarket automobilisticu di a regione.
Aspittemu di vedevi à u nostru stand F100 in Tashkent!
Tempu di Postu: Settembre 19-2024