TP, un fornitore principale di soluzioni innovativecuscinetti automobilisticièsuluzioni, hè felice di annunzià a so participazione à Automechanika Tashkent 2024 chì si terrà da u 23 à u 25 d'ottobre. Cum'è l'ultima aghjunta à a prestigiosa seria mundiale di mostre Automechanika, sta mostra prumesse di cambià u ghjocu per u mercatu di i ricambi automobilistici di a regione.
Cù una superficia d'esposizione prevista di più di 18.000 metri quadrati, Automechanika Tashkent mette in risaltu i mercati putenziali emergenti di l'Asia Centrale, riunendu pruduttori, distributori, fornitori di servizii è rapprisentanti di l'industria di u settore di a riparazione. Cù u mercatu di i pezzi di ricambio automobilistici chì serve cum'è pilastru vitale di u settore manifatturiero di l'Uzbekistan, a mostra riempie una lacuna cruciale offrendu una piattaforma dedicata à u cummerciu è à u scambiu in questa industria dinamica.
Cum'è fieru participante, TP ricunnosce l'immensu putenziale di sta piattaforma, Automechanika Tashkent prevede di accoglie più di 15.000 visitatori, creendu una atmosfera animata di networking, apprendimentu è opportunità cummerciale. TP hè ansiosa di presentà i so prudutti è suluzioni innovative adattate per risponde à i bisogni in evoluzione di a regione.
Inoltre, a Futuroad Expo Tashkent, chì si svolge cuncurrentemente è hè dedicata à i veiculi cummerciali, amplificherà ulteriormente l'attrazione di l'eventu. Sta piattaforma attrae pruduttori, concessionarii è fornitori di servizii di camion, autobus, veiculi à usu speciale, attrezzature di custruzzione è pezzi, attrezzature è servizii cunnessi da l'Uzbekistan, l'Asia Centrale è oltre. Participendu, TP accede à una vasta rete di prufessiunali in u settore di i veiculi cummerciali, favurendu nuove cunnessione è esplorendu potenziali partenariati.
"Semu entusiasti di fà parte di Automechanika Tashkent 2024, induve pudemu cunnette ci cù prufessiunali chì spartenu e listesse idee è dimustrà a nostra capacità di furnisce suluzioni di punta per u..."mercatu di ricambi automobilistici« », hà dettu Du Wei, CEO di TP. « Sta mostra hè una testimonianza di a crescente impurtanza di l'industria automobilistica in Uzbekistan è in Asia Centrale, è simu entusiasti di cuntribuisce à a so crescita è à u so successu cuntinui. »
Ùn mancate micca a vostra occasione di cunnette vi cunTP, invitemu tutti l'attori di l'industria, cumpresi i rivenditori, i distributori è i fornitori di servizii, à visità u nostru stand è à sperimentà in prima persona l'eccellenza chì ci distingue.Unisciti à noiin Tashkent per custruisce relazioni durevuli, è fà avanzà inseme u mercatu di ricambi automobilistici di a regione.
Aspittemu cun impazienza di vedevi à u nostru stand F100 in Tashkent!
Data di publicazione: 19 di settembre di u 2024