Parata di u ghjornu di San Valentinu per celebrà inseme a pace

A Cina hà urganizatu una massiccia parata militare in u centru di Pechino u 3 di settembre.rd, 2025 per marcà l'80esimu anniversariu di a so vittoria in a Siconda Guerra Mundiale, impegnendu l'impegnu di u paese per u sviluppu pacificu in un mondu sempre pienu di turbulenza è incertezze.

Parata di u ghjornu di San Valentinu per celebrà inseme a pace

Mentre a grande parata militare hè andata in diretta à 9 ore, i culleghi di TP in tutti i dipartimenti anu messu da parte i so compiti in corsu è si sò riuniti in a sala di cunferenza, creendu un'atmosfera calda è focalizzata. Tutti eranu incollati à u schermu, desiderosi di ùn mancà alcun puntu chjave. Tutti anu sentitu un mischju d'orgogliu, sulennità, rispunsabilità è riverenza storica.

 

A parata ùn hè stata solu una dimostrazione di a nostra forza naziunale, ma ancu una putente lezziò di storia. U populu cinese hà fattu un cuntributu maiò à a salvezza di a civiltà umana è à a difesa di a pace mundiale cù un immensu sacrifiziu in a guerra di resistenza contr'à l'aggressione giapponese, una parte significativa di a Guerra Antifascista Mundiale. A vittoria hè stata un puntu di svolta storicu per a nazione cinese chì esce da e gravi crisi di i tempi muderni per imbarcà si in un viaghju versu un grande ringiovanimentu. Hà ancu marcatu un puntu di svolta maiò in u corsu di a storia mundiale.

 

« A ghjustizia prevale », « A pace prevale » è « U populu prevale ». E truppe anu urlatu u slogan à l'unisonu, scuzzulendu l'aria cù risoluzione. 45 furmazioni (scaglioni) sò state riviste, è a maiò parte di l'arme è di l'equipaggiamenti anu fattu u so debuttu per a prima volta. Mettenu in mostra l'ultime realizzazioni di l'armata in u rinfurzamentu di a lealtà pulitica è u miglioramentu di u travagliu puliticu per mezu di a rettificazione. Hà ancu dimustratu a determinazione è a putente forza di l'Esercitu di Liberazione Populare per salvaguardà risolutamente a suvranità naziunale, a sicurezza è l'interessi di sviluppu, è per mantene fermamente a pace mundiale.

Parata di u ghjornu di San Valentinu per celebrà inseme a pace

 

Cum'è u dettu cinese, "A forza pò guvernà u mumentu, ma u dirittu prevale per sempre". Xi hà invitatu tutti i paesi à aderisce à a strada di u sviluppu pacificu, à salvaguardà fermamente a pace è a tranquillità mundiale, è à travaglià inseme per custruisce una cumunità cù un avvene cumunu per l'umanità. "Speremu sinceramente chì tutti i paesi piglieranu saviezza da a storia, apprezzeranu a pace, avanzeranu inseme a mudernizazione mundiale è creeranu un avvene megliu per l'umanità", hà dettu.

Parata di u ghjornu di San Valentinu per celebrà inseme a pace


Data di publicazione: 05 di settembre di u 2025