VINDU A TRATTAZIONE CON PROFESSIONALISTA E REPLICATURA: Manipulazione riescita di i casi di fallimentu di cuscinetti

Cuscinetti TP Win Trust cun prufessionalità è a responsabilità di riesce a manu di fallimentu di i casi di fallimentu

Fondo di Cliente:

À l'exhibizione di Francoforte in Germania in Ottobre Quist'annu, un novu cliente hè ghjuntu cù a nostra cabina cun un colpu di rullini codici chì anu cumpratu da un altru fornitore prima. U cliente hà dettu chì l'utente finale hà dichjaratu chì u pruduttu avia fiascatu durante l'usu, però, u fornitore u originale hè statu incapace d'identificà a causa è ùn pudia micca furnisce una soluzione. Speranu di truvà un novu fornitore è spera chì avaristi aiutatu à identificà a causa è furnisce una analisi dettagliata è a suluzione.

 

Soluzione TP:

Dopu à a mostra, avemu pigliatu subitu u pruduttu fallutu da u cliente torna à a fabbrica è urganizate una squadra di qualità tecnica per fà una analisi cumpleta. Trapà a spedizione prufessiunale di dannu è l'usu di u pruduttu, ma perchè u culore opertricezza ùn hà micca seguitu, ma perchè u cliente chì stendu instaghjone, ma perchè a cullementu ùn hà micca seguitu a temperatura è l'estatura, chì hà causatu u fallimentu. In risposta à sta cunclusione, avemu parlatu rapidatu è furnì un rapportu di analisi qualionatu è hà facilatu a causa completamente a causa specifica di u sugtattura è i metudi attaccati. Dopu avè ricevutu u rapportu, u cliente hà rinviatu à u cliente di fine, è infine risolve u prublema è eliminava u so dubbitu di l'fine.

Risultati:

Avemu mustratu a nostra attenzione è u sustegnu per i prublemi di i clienti cù una risposta rapida è attitudine prufessiunale. A tradizione analisi dettagliata è raporti detallati, ùn avemu micca solu aiutatu i Clienti, ma ancu rinfurzendu u fiducia di u cliente è i servizii prufessiunali. Questa avvenimentu hà cunsideratu più cunuscitionà a relazione cooperativa trà i dui partiti è dimustronuvanu e nostre capacità prufessiunali in u sustegnu dopu à u prublema.

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi